fbpx

Seo

2499 pr. md (6 mdr binding)

75% kigger KUN på side 1

En undersøgelse lavet af Junto.com viser at de personer der søger via Google, aldrig kommer videre end side 1. Af indlysende årsager er det af allerhøjeste vigtighed at befinde sig i toppen, hvad enten du søger flere salg, leads, tilmeldinger til nyhedsbrev eller andet. Der er VIRKELIG mange ting der tilsammen afgør om du er blandt Googles øverste søgeresultater. Faktisk har Google selv orienteret os om at der faktisk er over 200 forskellige faktorer der gør sig gældende. Vi giver dig her et indblik i nogle af dem.

 

Søgeordsanalysen

Søgeordsanalyse er den altafgørende analyse, hvis resultat afgør om din online tilstedeværelse bliver en succes eller en fiasko. Det er her man afgør hvilke ord eller sætninger, din hjemmeside skal kunne findes på. Det er essentielt at have foretaget en søgeordsanalyse i forbindelse med søgemaskineoptimering. Det kan være du selv er helt overbevist om at dine kunder søger på et specifikt ord når de skal finde dine produkter, men i virkeligheden ville den almene dansker søge med et helt andet ord. Det får vi afklaret i søgeordsanalysen

Kvalitet over kvantitet

Det handler ikke altid om at få flere tusinde mennesker forbi din hjemmeside, for hvad hvis ingen af dem er interesseret i det du sælger? Så er de væk igen før du overhovedet er begyndt at præsentere alle dine smarte produkter eller services. Tilgengæld kan du få åbnet op for dine salgstrick, hvis kunden oprigtig har en interesse i dit produkt. Derudover bliver den potentielle kunde længere tid på din hjemmeside og klikker sig igennem flere sider, end den besøgende, som “er gået forkert”, og det faktum er med til at øge din samlede SEO værdi.

 

Er dine besøgende købeklare?

Er dine besøgende på jagt efter inspiration/information eller sidder de klar med kreditkortet klar til at foretage et køb på din webshop? Det er et godt spørgsmål som vi er nødt til at forholde os til. Hvis de gamle sko er nedslidte, og der skal nye til. Så starter personen oftest med at søge på “sko”. Det er meget bredt, og selvom man havde en hjemmeside der lå nummer 1 på google, skulle man ikke forvente mange salg af den grund. For på dette stadie er kunden stadig informationsøgende. Efter nogle dage har kunden bestemt sig for det skal være en bestemt type sko, så denne søger på “Kondisko”. Nu er kunden tættere på at købe end nogensinde før, men kunden har nu bestemt sig for en bestemt sko. Så nu søger kunden på “Nike Air Jordan”, altså en helt specifik model. Nu er kunden klar til at købe og det er nu du gerne vil have den besøgende ind på din webshop for at foretage købet.

Vil du i tops på Google?

Formålet med at Søgemaskineoptimere (SEO) er at gøre din hjemmeside lettere tilgængelig ved hjælp af søgemaskiner som f.eks Google.

Vi søgemaskineoptimerer efter specifikke “nøgleord” som sikrer at de besøgende som ender på din side, rent faktisk leder efter noget som netop din side indeholder!

2499 pr. md (6 mdr binding)

Luk menu